قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس آموزش وردپرس

همایش بین المللی مدیریت جهانی کسب و کار

کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری CRM
آذر ۲۱, ۱۳۹۶
 

همایش بین المللی

مدیریت جهانی کسب و کار

با رویکرد بازاریابی و فروش

 


سخنران: پروفسور جوزف شرین (Joseph Sherren)

مترجم: دکتر سپهر تاروردیان

مجری همایش: محمود شهریاری

مکان : اهواز – سالن همایش های بین المللی

زمان : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۸ صبح


همایش مدیریت جهانی کسب و کار با رویکرد بازاریابی و فروش در جهت طرح ریزی یک برنامه استراتژیک کاربردی برای پیشبرد اهداف سازمانی شما و خروج از بحران طرح ریزی شده است. در این همایش قرار است با تمامیت نوشتن یک برنامه بازاریابی متناسب با فرهنگ سازمانی خود آشنا شوید. سخنرانی این همایش آقای جوزف شرین از کانادا می باشند که با ترجمه ی همزان دکتر سپهر تاروردیان تنها سخنران عضو سخنرانان بین المللی جهان برگزار می شود. 

در ادامه سرفصل های این همایش را ذکر کرده ایم و به شما خواهیم گفت که قرار هست در این همایش به چه سوال هایی پاسخ داده بشود، همچنین با مفاهیم اصلی برنامه استراتژیک سازمانی و مدیریت بازاریابی و فروش بیشتر آشنا می شوید.

مشتریان شما مهمترین سرمایه های شما هستند.

 

سرفصل های همایش

  • بهترین استراتژی برای خروج از بحران

  • چگونه می توان یک نیاز مشتری را به خواست تبدیل کرد؟

  • مدیریت ارتباط با مشتریان (وفاداری و حفظ آنها)

  • تشکیل و راه اندازی باشگاه مشتریان

  • چگونگی تشکیل کمپین بازاریابی

  • مدل های متفاوت و متعدد فروش

  • چگونه از مشتریان خود سود بیشتری کسب کنید؟

 

همایش مدیریت جهانی کسب و کار به چه سوال هایی پاسخ می دهد؟

  • چگونه از مشتری سود کسب کنید؟

  • استراتژی بازاریابی مشتری محور شما چیست؟

  • چگونه یک برنامه بازاریابی یکپارچه برای خلق ارزش ارائه دهیم؟

  • امروزه مشتریان در قبال چه چیزهایی پول پرداخت می کنند؟

  • کمپین بازاریابی چیست و چگونه آن را اجرا کنیم؟

  • چگونه می توان یک نیاز را به خواست تبدیل کرد؟

  • برای بهبود شرایط چگونه باید خود و سازمان خود را تغییر دهیم؟

  • چرا انسان ها در نیازهای بازاریابی خود تغییر می کنند؟

 

 

خروج از بحران نیازمند ایجاد سبک متفاوت رهبری و کارکنانی با مهارتهای متفاوت می باشد.

 

تعریف برنامه استراتژیک سازمانی

برنامه استراتژیک (برنامه راهبردی ) یک سازمان ، فرآیندی است که در طی آن نقشه راه سازمان مشخص می شود . همچنین چگونگی یافتن منابع مورد نیاز جهت رسیدن به هدف استراتژی سازمان تصمیم گیری شده و پلن هایی برای خلق و یا استفاده از آن منابع تهیه می شود.

شما باید دقیقا بدانید که سازمانتان در چه جایگاهی قراردادر تا بدانید که به کجا خواهید رفت. شفافیت در نوشتن خواسته ها، برنامه ها و ابزار های استراتژیک تضمین کننده موفقیت هر سازمان در رسیدن به موفقیت و خلق ارزش می باشد.

 

بازاریابی چیست؟

به طور خلاصه اجرای فعالیتی مدیریت شده که مشتریان با خرید محصولات و خدمات شما  ، برای شما و سازمانتان سود آوری کنند.

راه های بازاریابی:

برای بازارایابی دو کار بسیار مهم را باید انجام دهیم تا به کسب سود و درآمد زایی بیشتر برسیم. این دو راه عبارتند از:

 جذب مشتریان جدید

 افزایش معامله با مشتریان موجود

 به همین دلیل وارد بازار می شوید.

اما در کل بازاریابی فرآیندی مدیریتی – اجتماعی می باشد که توسط آن اشخاص و گروه ها به وسیله تولید و مبادله محصول یا خدمات به همدیگر ، نیاز های یکدیگر را تأمین و خواست های همدیگر را برطرف می کنند.

در بازاریابی یا مارکتینگ بسیار مهم است که ما تعریف دقیقی از نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بدانیم. این را بدانید که مهمترین هدف بازاریابی درک و شناخت مشتری  و نیازها و خواسته های آنها می باشد.

بازاریابی یعنی ارائه ارزش برتری به مشتری

بازاریابی باید بتواند در اشخاص هدف آن خواست را ایجاد کند و بعد از اجرای صحیح برنامه های سازمانی به تقاضا تبدیل کند.

حقیقتی که باید پذیرفت این است که در دنیای امروز صبر برای مشتریان به معنای واقعی وجود ندارد. این یک تغییر در بازار امروز می باشد که باید آن را پذیرفت و سازمان خود را به سمتی سوق داد که نیاز های مشتریان در لحظه برطرف شود.

 

همایش همایش همایش همایش همایش همایش

 
 

محمود شهریاری

مجری همایش


دکتر سپهر تاروردیان

مترجم همزمان همایش


نوید قیاسی

مدیر گروه آموزشی آوین


 
 

ثبت نام در همایش

با پر کردن فرم زیر اطلاعات اولیه شما ثبت می شوند و همکاران ما جهت نهایی کردن ثبت نام شما تماس خواهند گرفت.

Silver=280,000 TomansVVIP=1,000,000 Tomans